jueves, 4 de febrero de 2010

Programari lliure: Softcatalà

Ara ja fa uns mesos es meves companyes van fer diferents treballs relacionats amb un programa del programari lliure i com jo no vaig poder assistir a aquestes classes a causa de l'accident que vaig tenir. Per això ara el que faré és un comentari d'algunes publicacions de les meves companyes relacionades amb aquests programes.




* * *


Primer de tot, començaré parlant del programa SOFTCATALÀ.


Després d'entrar al blog de la meva companya Irene Sanmartí i llegir la entrada relacionada amb aquest treball.
El treball consisteix en fer una presentació power point amb el google docs explicant el funcionament de la pàgina i la informació mes rellevant de la mateixa.
* * *
En quant a la reflexió relacionada amb aquest programa, vull dir que al llegir la informació que m'ha proporcionat el blog de la Irene Sanmartí m'ha servit per apropar-me a la gran informació que ens dóna aquesta pàgina i també per conèixer un programa útil i fàcil d'utilitzar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario